demo

CRM

Vedeți câte cereri sunt procesate, în ce etapă și cine răspunde de această tranzacție.

Cartela tranzacției

Întregul istoric al tranzacției este vizibil: de la prima solicitare a clientului (email-uri, SMS-uri și chat-uri, înregistrări de apeluri și întâlniri) până la evaluarea muncii a angajaților.

Chat în cartela tranzacției

Creați chat-uri rapide pe cardul CRM pentru a discuta oferte, clienți, companii, contacte. Participanții la chat-ul sunt doar observatori, și nu pot face modificări în cartelă.

Automatizarea vânzărilor

Expediați, cu ajutorul roboților scrisori, SMS-uri, mesaje vocale, publicitate sau atribuiți sarcini angajaților.

CRM - Marketing

Obțineți mai multe vânzări datorită campaniilor de e-mail, sms, cu oferte personalizate de publicitate pentru diferite segmente ale clienților

Apeluri din CRM

Integrați orice telefonie cu CRM și toate apelurile și înregistrările de apeluri vor fi stocate în CRM.

Emailuri din CRM

Expediați emailuri clienților direct din CRM. CRM-ul fixează dacă emailul este primit și citit. Toată corespondența este salvată.

Chat pe website

Toate mesajele din chat-ul de pe site apar în CRM și sunt distribuite între manageri. Contactele clienților și toată corespondența sunt salvate. Acest chat poate fi ușor adăugat pe orice site.

Planul vânzărilor și rapoarte

Distribuiți planul între angajați, monitorizați volumul de muncă al managerilor și analizați vânzările.

Aplicația mobilă

Rămâneți conectat și gestionați vânzările de oriunde în lume! Aplicația este gratuită pentru iPhone și Android

Integrarea cu 1C

Configurați schimbul de date bidirecțional (produse, contacte, companii, comenzi, facturi) cu 1C în timp real.

Vă ajutăm să alegeți CRM-ul potrivit.

Chișinău, Moldova

str. Grădinilor 25

(+373) 791 300 88

24/7

info@laconic.md

Întrebați-ne oricând!