Serviciul pentru clienți cu inteligență artificială

Laco este un chatbot cu inteligență artificială care funcționează prin intermediul mesagerilor, site-urilor Web, aplicațiilor Android și aplicațiilor iOS. Se poate integra cu Bitrix24 și amoCRM. Laco vă permite să automatizați până la 70% din suportul dvs. și să reduceți timpului de deservire a clientului de 5 ori. În plus, poate învăța întrebări și răspunsuri noi în timp.

Mai multe conversații naturale și flexibile

Laco își adaptează dinamic comportamentul și conversația în funcție de contextul pe care îl detectează, rezultând conversații mai bogate, conversii maximizate și utilizatori încântați. Laco poate să gestioneze un volum mare de solicitări. În plus, nu are nevoie de timp pentru a căuta răspunsuri ca agenții umani.

Disponibilitate 24/7 și reducerea erorilor

Laco poate aborda imediat problemele și întrebarile clienților 24/7. În plus, oamenii care răspund la întrebările legate de serviciul cu clienți pot face erori. Ei pot uita lucrurile, transpun numerele și pot face alte tipuri de greșeli. Însă nu cu Laco. Pe baza întrebărilor adresate, el v-a da întotdeauna răspunsurile corecte. Acest lucru v-ă face un avantaj imens când este folosit în afacerea dvs.

Completați formularul pentru a obține consultări profesionale.

Chișinău, Moldova

str. Grădinilor 25

(+373) 791 300 88

24/7

info@laconic.md

Întrebați-ne oricând!